Тема:
Додавання круглих сотень.
Мета:
навчальна
– ознайомити учнів із усним додавання
круглих сотень, удосконалювати вміння
розв’язувати задачі на одну дію першого
ступеня та творчо працювати;
корекційно
– розвиваюча
– розвивати навички усної лічби,
довільну увагу;
виховна
– виховувати самостійних, активних,
впевнених у своїх знаннях особистостей.
Обладнання:
картки
з тестовими завданнями, таблиці з
графічними умовами задач, ребуси.
І.
Загально – корекційний етап.
- Організаційна підготовка .
- Нервово-психологічна підготовка.
- Мобілізація уваги:
- Послухайте уважно прислів’я і випишіть числа, що в них зустрічаються:
Сім разів відмір,
а один раз відріж.
За двома зайцями
поженешся, ні одного не впіймаєш.
(7,
2, 1.)
- Складіть всі
можливі трицифрові числа і підкресліть
парні.
- Скільки чисел
склали? Які?
- Перевірка домашнього завдання. Розв’язування тесту.
- 1т 1ц
> <
= +
2)
1г 1кг
>
< = +
3)
1ц 100кг
> <
= +
4)
1000кг 1т
> <
= +
- Організація робочого місця.
ІІ.
Основний етап.
1.Пропедевтична
частина ( дидактична підготовка).
- Усна лічба (математичний диктант).
- Запишіть тільки відповіді:
20
+ 30 = ; 40 + 50 = ; 70 + 30 = ; 60 + 10 = ; 30 + 40 = .
- Прочитайте ряд
утворених чисел (один учень читає, решта
звіряють і, при потребі, виправляють
помилки).
- Повідомлення теми і мети.
- Ви уже вмієте
додавати круглі десятки, а сьогодні
навчимось додавати круглі сотні.
- Формуюча частина.
- Робота на дошці.
- Запишіть круглі сотні у порядку зростання числового ряду:
100,
200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, 1000.
- На скільки
відрізняється кожне наступне число від
попереднього? (На одну сотню).
- Круглі соні
додаються так само, як і круглі десятки
та одиниці: якщо до однієї сотні додати
одну сотню, отримаємо дві сотні.
1
од. + 1од. = 2од. 1 + 1 = 2
1дес. + 1дес. = 2дес.
10 +10 =20
1сот. + 1сот. = 2сот.
100 + 100 = 200
- Робота з підручником ст. 23.
№
176 –
розв’яжіть приклади усно, з коментарем.
При виникненні
труднощів, діти користуються числовим
рядом сотень.
№ 177 – письмово на
дошці і в зошитах, з коментарем.
- Знайдіть суму чисел.
- Творче завдання.
№ 178 – письмово,
самостійно.
- Складіть приклади
на додавання круглих сотень.
- Фізкультхвилинка.
- Розв’язування задачі.
(
Вчитель виставляє таблиці з графічною
умовою задачі.)
Вивчення
умови задачі та складання скороченого
запису:
- Про що йде мова в задачі?
- Скільки росло кущів смородини? Аґрусу?
- Що питається в задачі?
С
– 300к.
}
? к.
А
– 200к.
Розв’язування
задачі:
- З допомогою якої дії ми будемо розв’язувати?
300
+ 200 = 500
( к.)
Відповідь:
500 кущів всього.
- Закріплення вивченого матеріалу.
- Самостійна робота. (Індивідуальна робота з слабо встигаючими учнями.)
- Самостійно
розв’яжіть задачу за поданим скороченим
записом:
І бак
– 200 л води
}
? м
ІІ бак
– 100 л води
- Перевірка розв’язку задачі.
- Скільки води у цих двох баках? В усіх так вийшло?
- Цікаве завдання «Математичний лабіринт».
-
Швидко і правильно набери 1000. Запиши
у вигляді прикладів. ( Підручник№
182 (1))
ІІІ.
Заключний етап.
- Підведення підсумків, оцінювання.
- Що нового вивчили на уроці?
- Як потрібно додавати круглі сотні?
- Пояснення домашнього завдання. (№ 182 (2))
- Приведення у порядок робочих місць.
- Створення установки на відпочинок.
Ребуси
«Прочитай зашифроване слово»:
і
100 рія
ли
100 к
Немає коментарів:
Дописати коментар